ABOUT

Sziget Ágnes
Alapító, főszerkesztő

lrm_export_1778463938017683_20191225_164302459.jpeg

Somogy megye székhelyén, Kaposváron születtem és nőttem fel, majd az egyetemi évek alatt kerültem Budapestre. A város sodró lendülete és lüktetése egyből magával ragadott, ma már nagyon nehezen tudnám elképzelni, hogy máshol éljek.

Több mint 10 éve dolgozom a kreatív és a HR szakmában.

Kampányokat tervezek, rendezvényeket szervezek, stratégiákat gyártok, cikkeket írok, meetingelek, telefonálok, éjjel-nappal online vagyok, élvezem az állandó pörgést, ami ezzel a munkával jár.
A pályám legnagyobb részét sokezres nemzetközi nagyvállalatoknál töltöttem, de voltam már stratégiai vezető egy kommunikációs ügynökség csapatában is. Dolgoztam telekommunikációs és légiközlekedési területen, de foglalkoztam dohányiparban és FMCG-ben működő márkákkal éppúgy, ahogy non-profit szervezetekkel is.

2020-tól hivatalosan is mentor lettem, tehetséges lányoknak igyekszem átadni a szakmai tudásom és irányt mutatni karrierépítés területén.

Hobbiszinten stylecoacholok, melynek során a HR-es tapasztalataimat ötvözöm a stylistként szerzett tudásommal, ideiglenes kutyabefogadóként funkcionálok. Megrögzött hosszútávfutó vagyok, átlag 60 km-t futok hetente, és az első maratonomra készülök.

A bejegyzés trackback címe:

https://ydea.blog.hu/api/trackback/id/tr528186594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

O P E N   H E A R T.
O P E N   M I N D.

Facebook oldaldoboz

ÍRJ NEKÜNK!

Ha lenne egy "ydeád", ami érdekel, vagy a tarsolyodban van, ne tartsd a fiókban: ydeaonline@gmail.com

süti beállítások módosítása