Mini cuteness

Azok közé a lányok közé tartozom, akiknek akkor sem lesz Amal Clooney lábuk, ha soha többé nem esznek, és napi 2 órát edzenek, ezért az év legnagyobb részében nem is vagyok egy szoknyás csajszi. Viszont, mikor a hőmérő higanyszála elkezd lefelé kúszni, én is elkezdem dörzsölgetni a tenyerem, hiszen eljön az én időm, a csizma szezon.

dsc_0169.jpg

Ilyenkor mindig nagy lelkesedéssel megyek el vásárolni, nem volt ez másként idén sem, rá is leltem az egyik kedvenc idei minimre, ami szerintem elepesztően cuki.
Most egy sportosabb összeállítást választottam hozzá, ami jól mutatja, hogy miniszoknyához sem kell feltétlenül tűsarkakat viselni.

Egyébként ez az utolsó poszt, amiben meg hosszú a hajam, mert néhány hete megváltam a tincseimtől, de erről hamarosan egy következő posztban írok majd részletesen.

Szoknya: Zara
Body: Zara
Táska: Obag
Harisnya: Calzedonia
Szemüveg és csizma: teljesen no name, turis :)
Photo: Exkluzive

dsc_0056.jpg

dsc_0121.jpg

dsc_0148.jpg

dsc_0029.jpg

dsc_0191.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ydea.blog.hu/api/trackback/id/tr7411924501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

O P E N   H E A R T.
O P E N   M I N D.

Facebook oldaldoboz

ÍRJ NEKÜNK!

Ha lenne egy "ydeád", ami érdekel, vagy a tarsolyodban van, ne tartsd a fiókban: ydeaonline@gmail.com

süti beállítások módosítása