Make Online Media a Better Place

Minden a luxusról

2017. március 16. - Emese Dobos

Mindig is vonzott a luxus világa? Kíváncsi vagy, milyen marketingstratégia szükséges a luxusiparhoz? Mi jellemző a luxusfogyasztókra és a fenntartható luxusra? Kíváncsi vagy erre a speciális iparágra, bennfentes tapasztalatokhoz jutnál és szeretnél kapcsolatot építeni? Akkor a Lucia Divatakadémia egyedülálló Luxury branding kurzusát neked találták ki!

17103373_1112092502253866_8043832223769668776_n.jpg

A luxus „válságálló”, amellett, hogy számtalan szektorra kiterjed. Patinás történelme, története van és speciális fogyasztói igények jellemzik. Emellett az elmúlt időszakban körvonalazódó, kibontakozó új tendenciák izgalmas változásokat tartogatnak az iparág számára.

A Lucia Divatakadémia tavaly indította ezt a hiánypótló kurzusát, amely idén márciusban újraindul. Olyan oktatók segítenek nekik megismerni a luxus különböző területeit, akik nap, mint nap ebben az iparágban dolgoznak. Általuk egy olyan világ kulisszatitkaiba nyernek betekintést a hallgatók, amelyre itthon, ehhez hasonló mélységekben a bennfenteseken kívül még senkinek nem nyílt lehetősége. Ennek a prémium kategóriás képzésnek a létrehozásával az iskola olyan kis létszámú közösség megalakulását kívánja elősegíteni, melyben előadó és hallgató egymást támogatva mozdíthatja elő a hazai luxusvállalkozások és szakembereik fejlődését, sikerét.

Miről szól a kurzus? 

A kurzus természetesen a luxus definíciójával és történetével indul, majd a résztvevők az iparág gazdasági hátterével és szektoraival ismerkedhetnek meg. A luxusmárka-építés alapjai után a fogyasztással a termékek fejlesztésével, árazásával és disztribúciójával ismerkedhetnek meg. Majd pedig a marketingkommunikációs stratégiák és üzleti modellek következnek, valamint a hamisításról és a fenntartható luxusról is szó esik többek közt a kurzuson. 

A kurzus két utolsó alkalmán a kapcsolatépítés, a szakmai titkok, és gyakorlatban szerzett ismeretek vannak előtérben, amelyek elengedhetetlenek ebben az iparágban. A két vezető oktatóhoz, Sümeghy Claudiához (Luan by Lucia Divatház brand managere) és Csajbók Mariannhoz (a LanceCom Communications PR ügynökség tulajdonosa, többek között Louis Vuitton és Swarovski ügyfél referenciával) még további neves, a luxusipar különböző területein jártas szakemberek csatlakoznak beszélgetőpartnerként. A legutóbbi alkalommal Tőke Judit a Madison Parfüméria üzletvezetője, Milaskey Zakariás Tipton, a Tipton szemüvegmárka alapítója, az Omorovicza, a Schoeffel, és a COSTES Downtown étterem vezetői segítették az iskola munkáját.

fullsizerender_1_2.jpg

Kiknek ajánljuk?

A Lucia Divatakadémia olyan érdeklődők jelentkezését várja, akik a luxusiparban érdekeltek, egyetemi hallgatóknak, és olyan szakembereknek akik tudásukat szeretnék fejleszteni, specializálódott luxusiparági ismeretekkel. Azoknak a tervezőknek, divatipari szakembereknek, akik luxusmárka létrehozását tervezik, vagy márkájukat feljebb pozicionálnák, nemzetközi színtérre vinnék. A kurzus a speciális iparági ismeretek mellett a kapcsolatépítésre is lehetőséget nyújt.

A Luxury Branding kurzusra március 18-ig lehet jelentkezni. Március 21-től május végéig tart majd, minden kedd este 18:30-tól 20:30-ig.

Hol találsz további információt?

További információ az alábbi linkeken érhető el, vagy érdeklődni lehet az academy@luanbylucia.com email címen, és a +36 20 957 1457 –es telefonszámon.

http://www.luanbylucia.com/hu/academy/luxury-branding-course

https://www.facebook.com/LuciaFashionAcademy

https://instagram.com/luciadivatakademia