Make Online Media a Better Place

„Nincs tökéletes alak, csak tökéletesre szabott ruha”

2018. május 09. - Emese Dobos

Az Emporiumé tényleg egy sikertörténet. A márka lassan 30 éve van jelen sikeresen a piacon, immár a harmadik generáció veszi át az irányítást a családi vállalkozásban. Szezononként körülbelül tízezer ruhadarabot készítenek. Néhány kötő- és varrógéppel indultak, mára öt üzletük van Budapesten, de közben beözönlöttek az országba a kínai termékek, a külföldi cégek, átalakult teljesen az iparág és átvészelték a gazdasági válságot is. Tele vannak tervekkel és töretlenül tartanak előre. 2018-ban három területre fókuszálnak: a márkaépítésre, a kiszolgálás, a vásárlói élmény tökéletesítésére valamint a kollekció teljes megújítására, miközben izgalmas együttműködésekre is számíthatunk tőlük. 

Tovább

„Traveller rights are human rights”

Tóth Tamarától eddig sem állt távol a társadalmi felelősségvállalás határát súroló témák boncolgatása, így sem történt ez másként a legújabb, 2018-as tavaszi-nyári kollekciója kapcsán. Legújabb munkáihoz az alapötletet az ír cigányság, az ún. „travelling community” öltözködéskultúrája és társadalmi helyzete adta.

Tovább

Karácsonyra válassz hazai márkától: megnyílt az első ÁERON Pop Up Store a Fashion Streeten

Régóta dédelgetett álma vált valóra az ÁERON márkának, ugyanis egy saját, utcafrontos üzletben mutathatják meg világukat a vásárlóknak, barátoknak. Budapest mindig is különleges helyet foglalt el a szívükben, mivel itt élnek, itt tervezik meg szezonról-szezonra az új kollekciókat, majd az ország különböző pontjain legyártott rendelések a világ minden tájára eljutnak.

Tovább

„Az ékszereim pont olyan univerzálisak, mint a 21. századi nők”

Bori Bianka közgazdászból lett ötvös és aranyműves, nevét viselő márkáját immár 3 éve építi sikeresen. Nemrég egy teljes arculatváltáson esett át és megjelent legújabb, VOICE elnevezésű kollekciója: ennek kapcsán beszélgettünk a változásról, flow-élményről és konformitásról, alkotási folyamatról és arról is, milyen modern nőnek lenni. 

Tovább

Trendi és még bioplasztikus is?

Az elmúlt években egyre erőteljesebben jelen van a divatban a fenntarthatóság. A 2016-ban alapított Crafting Plastics Studio olyan szemüvegkollekciót alkotott meg, amely nem csupán jól néz ki, de ráadásul teljesen lebomló alapanyagból készül.

Tovább

A legging ezer arca

Hol van már a divatértők „utcára ne” felkiáltása? Ahogy a sportswear és az athleisure trendek már a kifutókon is megjelennek, így vált divatlegitimmé a „cicanadrág” vagyis a legging. A Pelso őszi kínálatában számos tényleg gyönyörű (és praktikus) darabot látunk, így velük beszélgettünk a ruhadarab evolúciójáról.

Tovább

Jimmy Choo rendezvényén prezentálhat a Faludi G ékszermárka Ázsiában

A Faludi G márka hivatalos meghívást kapott a gazdasági és kulturális jelentőséggel is bíró, KL Alta Moda nevű high fashion eseményre Kuala Lumpurba, ahol egyedüli magyar márkaként képviseli Magyarországot legújabb, Crystallogenesis kollekciójával. A részvételt a hazai divattervezők munkáját aktívan segítő pezsgőmárka, a Hungaria támogatja.

Tovább