Make Online Media a Better Place

Hozz magaddal egy ceruzát!

2017. augusztus 12. - Ydea

A TOMS Hungary és az Art On Me augusztusban közösen segít a Tiszaújvárosi Hunyadi Mátyás Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola diákjainak az iskolakezdésben.

Tovább

Cseh divatmárkák boomja

A cseh divatmárkák a hazaiakhoz hasonlóan boomszerűen szaporodnak és hasonló problémákkal küzdenek mint itthon:  szűk piac, nehézkes lokális könnyűipar, szakemberhiány. Néhány kivételes tehetség viszont nagyon tudatosan építi brand-jét és nem csupán helyi, de a külföldi piacon is egyre erőteljesebben jelen vannak. Mi a stratégiájuk?

Tovább

Fenntartható, környezettudatos ruhák férfiaknak

Valljuk be, nincsenek annyira elkényeztetve a férfiak, ha már hazai divatmárkákról legyen szó, az AWARE by Printa viszont már nem csak a fenntarthatóságot, etikus és tudatos öltözködést előnyben részesítő nőkre gondol.

Tovább

„Nagyon előre kell tervezni, miközben minden képlékeny”

A 2013-ban alapított, Varga Zsófia és Pákozdi Alexandra alkotta ÉMÉ márka az egyik iskolapéldája annak, hogy következetes és átgondolt lépésekkel, óvatos de magabiztos növekedéssel, 0 forintból is fel lehet építeni valami nagyon szépet. Az ÉMÉ – még ha nem is tőlük hangos a sajtó – az egyik legígéretesebb és legkonzekvensebb kollekciókat kínáló hazai márka. Szandival és Zsófival a hordhatóság, eladhatóság és a kreatív tervezői autonómia kérdéséről, a stabil vásárlóbázis kiépítésének mikéntjéről, egy épülő márka működtetésének kihívásairól és természetesen jövőbeni terveikről beszélgettem.  

Tovább

„Olyan boltot csináltunk, ami nekünk hiányzott”

Nemrég nyitott meg a Fehér Hajó utcában a Hababa Designer Store és Galéria, ami egy újszerű koncepcióval követel helyet magának a hazai divatszcénában és az üzletek soraiban. Vetlényi Lilivel, az egyik alapító-tulajdonossal az előkészületekről, fenntarthatóságról, a vásárlók motivációiról és intuícióról beszélgettem.

Tovább