Fashion & CSR: jótékonysági pop up az Erzsébet téren

Az októberi szakmai program és a Mercedes-Benz Fashion Week Central Europe keretein belül megrendezett networking brunch után egy következő lépésként időszakos üzlet nyílt a Fashion & CSR program keretein belül az Erzsébet téren.

Egy impozáns, modern üvegüzlet várja az arra járókat az Erzsébet téri adventi forgatag közepén. A kezdeményezéshez a WINNER X ABODI (mely a program első állomásán, a fentebb említett eseményen debütált), Tomcsányi Dóra (aki pedig a Szegedi SZEFO Zrt-vel karöltve mutatta be a TOMCSANYI Fine Knitwear-t, az új magyar kötöttáru márkát) az 1975 Fashion, a Celeni, Gabo Szerencses, Juhaszdora, Cselőmari, KONSANSZKY, az ursha, a Chance by SZEFO és a Fibula csatlakoztak. Az üzletben való vásárlással nemcsak a helyi dizájnereket, hanem a tudatos vásárlással egy jó ügyet támogatunk; a közreműködő tervezők bevételük jelentős százalékát ajánlották fel a társaságok alapítványai részére, így támogatásuk ténylegesen a leginkább rászoruló megváltozott munkaképességű emberekhez jut el.

15420983_1158304540952349_5473068367120554716_n.jpg

A Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. (MNV) kiemelt feladatának tekinti állami tulajdonú társaságainak támogatását. Szívügyük a megváltozott munkaképességű munkavállalókat foglalkoztató cégeik segítése - hisznek abban, hogy a fenntartható jövő záloga a társadalmi felelősségvállalás – gyártói, tervezői és fogyasztói oldalon egyaránt.A társaságok Magyarország legnagyobb, 80%-ban – közel 6.000 fő - megváltozott munkaképességű munkavállalót foglalkoztató állami tulajdonú társaságai.

A projektben részt vevő állami gyártók, a KÉZMŰ Közhasznú Nonprofit Kft., az ERFO Közhasznú Nonprofit Kft. és a Szegedi SZEFO Zrt. célja és küldetése, hogy a megváltozott munkaképességű emberek számára értékteremtő, egészségi állapotuknak és képességeiknek megfelelő munkalehetőséget biztosítson, sikeresen és tartósan integrálva őket a munka világába, segítve ezzel társadalmi beilleszkedésüket.

15492356_1156236997825770_4369456572860985465_n.jpg

Az Erzsébet téren kiállítás keretében újra megtekinthető a program fotókampánya is: a #teisfontosvagy-kampány hat, a gyártásban részt vevő megváltozott munkaképességű munkavállalóról készült fotót mutat be, akik saját arcukat és élettörténetüket adták a kezdeményezéshez valamint 4 márka is a kezdeményezés mellé állt – a párba állítások kiváló példái annak, hogy a dolgozók egészségügyi állapotuk mellett is magas minőségben teljesítenek, munkájukkal pedig a divatmárkák sikerének részeseivé válnak.

15380445_1156238891158914_348400656958336224_n.jpg

Az eseményt december 15-én Becker György, a KÉZMŰ Közhasznú Nonprofit Kft. és az ERFO Közhasznú Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója nyitotta meg. Ezt követően Konsanszky Dóra, a KONSANSZKY márka tervezője beszélt a Szegedi SZEFO Zrt.-vel való új együttműködés pozitív tapasztalatairól, majd Juhász Dóra táskatervező (juhaszdora.com) mesélt a megváltozott munkaképességű munkavállalókkal való együttműködés előnyeiről.

A példaértékű kezdeményezés a hazai divatipar szereplőinek jó alkalom nemcsak arra, hogy társadalmi felelősségvállalásukkal támogassák a jó ügyet, de megtalálják azt a felkészült, minőségi munkát végző gyártó partnert, akivel közös sikereket érhetnek el. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ydea.blog.hu/api/trackback/id/tr5912063305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

O P E N   H E A R T.
O P E N   M I N D.

Facebook oldaldoboz

ÍRJ NEKÜNK!

Ha lenne egy "ydeád", ami érdekel, vagy a tarsolyodban van, ne tartsd a fiókban: ydeaonline@gmail.com