Visszatér a t.deepartment by TAMARA TOTH

Megváltozott koncepcióval, személyes és közvetlen kampánnyal, környezettudatosan tér vissza a t.deepartment by TAMARA TOTH új kapszulakollekcióval.

Megszokott dolognak számít, hogy egy-egy divatmárka elindít egy alacsonyabb árfekvésű, ún. B-vonalat vagy éppen young line-t, hogy a márka termékeit elérhetővé tegye a fiatalabb korosztály számára is. Így tett Tóth Tamara is: a t.deepartment by TOTH TAMARA először 2015 őszén mutatkozott be egy nagy sikerű kapszulakollekcióval, amely főleg alapdarabokat tartalmazott.
dsc_7356.png

Megváltozott koncepció

További két kapszulakollekciója után a TOTH TAMARA márka „húgocskája” ismét előtérbe került, márpedig megváltozott koncepcióval: az alapdarabok helyett olyan tervek öltöttek testet, amelyek valamilyen okból kifolyólag kimaradtak a szezonális kollekcióból és túl jók ahhoz, hogy a fiókban végezzék, skicc formájában. A t.deepartment by TAMARA TOTH egyes darabjai között éppen ezért nincsen kifejezett kohézió, közös üzenet vagy háttértörténet, hanem legtöbbször a márka számára kedves ötletek, hirtelen támadt gondolatok, esetleg korábbi kedvenc termékek finomított változatai alkotják a kínálatot. Ezzel együtt az almárka a továbbiakban nem szezonokban és kollekciókban gondolkodik, hanem 3-4 hetente jelentkezik új modellekkel. Így a vásárlók egy folyamatosan bővülő és változó kínálattal találkoznak minden egyes alkalommal, nem kell fél évet várniuk az új kollekció megjelenéséig.

 Szemezgess a korábbi t.deepartment by TAMARA TOTH kampányfotókból!

Közvetlenség és tudatosság

Mivel az üzenet továbbra is az, hogy ezek a termékek alapvetően könnyen kezelhető, bármilyen ruhatárba beilleszthető darabok, ezért a korábbi rutint követve ezúttal sem hivatásos modelleket kértek fel a visszatérést bejelentő kisfilm elkészítéséhez. A videó jelenetei egyszerűek és életszerűek, mindennapi helyzeteket és hangulatokat mutat meg, amelyek mindegyikébe passzolnak a márka termékei. Sokak számára ridegnek hatnak a megszokott és a szakmában jól bevált kampány- és lookbook-fotók, így a márka sokkal emberközelibb, barátságosabb és pont az elérhetőséget sugárzó, telefonnal készített képekre helyezte a hangsúlyt, amelyek főleg a márka közösségi média oldalain bukkannak majd fel. „Számos kutatást olvastam a divatipar környezetszennyező hatásairól és minden egyes kollekció után halomban állnak a régebbi anyagok. Épp ezért legelőször ezeket használjuk fel, hogy a lehető legkevesebb hulladékot hagyjam magam mögött, mind a tervezés mind a kivitelezés során” – meséli Tamara.

Operatőr: Horpáczi Dávid

Modell: Bors Csenge

Forgatókönyv és vágás: Tóth Tamara

 

A kistestvérrel kapcsolatos legfrissebb hírek továbbra is TAMARA TOTH márka felületein keresztül érthetőek el:

www.tamaratoth.com

www.facebook.com/tamaratothofficial

Instagram @tamaratothofficial

A t.deepartment by TAMARA TOTH termékei exkluzívan csak a LOLLIPOP FACTORY BUDAPEST üzletében érhetőek el augusztus végétől.

  

A bejegyzés trackback címe:

https://ydea.blog.hu/api/trackback/id/tr5712793360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

O P E N   H E A R T.
O P E N   M I N D.

Facebook oldaldoboz

ÍRJ NEKÜNK!

Ha lenne egy "ydeád", ami érdekel, vagy a tarsolyodban van, ne tartsd a fiókban: ydeaonline@gmail.com