Divat mint világok közti híd

Októberben debütál egy új magyar divatmárka, a Perceptual Thinkers, amely az autizmussal élők világát mutatja be és emellett felelős és tudatos vásárlásra buzdít.


kampany_5_modified.jpg

A ruha összekapcsol, megérint, kommunikál.

A Perceptual Thinkers (PT) termékei az autizmussal élők különleges érzékelési és öltözködési szokásaiból táplálkoznak, melyek megismerhetővé vállnak minden ember számára a ruhákon keresztül.  Az öltözködés képes arra, hogy reflektáljon viselőjére, segítse, hogy egyedi igényeihez kapcsolódjon, legyen az ember akár autizmussal élő vagy hétköznapi. A márka a két világ összekapcsolásával a hasonlóságokat mutatja be az érdeklődők számára. A PT célja még a felelős és tudatos vásárlás terjesztése, hogy egy vásárlási döntés előtt a közönség tájékozódjon a brand céljairól, működéséről és értékrendjéről. Így lehetővé válik a szimpatikus értékrendű márkák támogatása, melyek például környezettudatos anyagokat használnak vagy megváltozott munkaképességű embereket foglalkoztató kivitelezőkkel dolgoznak.

Szalkai Dániel Perceptual Thinkers néven készítette el diplomamunkáját a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem Formatervező MA szakán 2014-ben, mely 6 db különböző öltözékből állt. A termékek különleges megoldásai és vizuális hatása nagy érdeklődést- és elismerést generált. A Magyar Formatervezési Tanács 2015-ben diák kategóriában Szalkai Dániel munkáját találta a legjobbnak, valamint 2016-ban a Highlights of Hungary keretein belül a 2015-ös év legjobb projektjei közé választotta a szakmai zsűri, és az Instyle magazin különdíjjal jutalmazta. 2017-ben ez a projekt kelt új életre a Miskolci Autista Alapítvány támogatásával. A jelenlegi csapatban Dániel két alkotótársával dolgozik együtt: Merényi Zita divat- és textiltervezővel (Provo-CUT, OpenUp) valamint Szász Eszter design- és brand managerrel (Maacraft). A kiegészült csapattal azon dolgozik, hogy megvalósítsák a PT koncepciójában rejlő lehetőségeket és közös céljukat, a különbözőségek okozta határokat lerombolását a divat segítségével.

kampany_3_modified_1.jpg

“Rendezett vs Rendezetlen”

A kampány képeit Kudász Arion Gábor fotóművész készítette. Koncepcióját az autizmussal élők mindennapjaiban jelenlevő kettősség inspirálta. Egy rendezett környezetben utólagos 3D technológiával (Baksa Gábor) jelennek meg kiemelkedő elemek, melyen a kollekció darabjai tűnnek fel “szétszórva”.

A Design Hét Budapesten egy különleges prezentáción keresztül vehető szemügyre először a kollekció. Az installáció Harsányi Réka média designer segítségével készül, melynek a Hygge rendezvényközpont ad otthont.

Részletek: https://www.facebook.com/perceptualthinkers/

kampany_6_modified.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ydea.blog.hu/api/trackback/id/tr812921535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

O P E N   H E A R T.
O P E N   M I N D.

Facebook oldaldoboz

ÍRJ NEKÜNK!

Ha lenne egy "ydeád", ami érdekel, vagy a tarsolyodban van, ne tartsd a fiókban: ydeaonline@gmail.com