Jimmy Choo rendezvényén prezentálhat a Faludi G ékszermárka Ázsiában

A Faludi G márka hivatalos meghívást kapott a gazdasági és kulturális jelentőséggel is bíró, KL Alta Moda nevű high fashion eseményre Kuala Lumpurba, ahol egyedüli magyar márkaként képviseli Magyarországot legújabb, Crystallogenesis kollekciójával. A részvételt a hazai divattervezők munkáját aktívan segítő pezsgőmárka, a Hungaria támogatja.

fg_campaign_ph_oleg_borisuk.jpg

Magyarországon egyedülálló partnerség jött létre a Hungaria pezsgő és a Faludi G márka között – ez az első olyan kooperáció, amelyben a pezsgőmárka mint kiemelt támogató járul hozzá egy magyar divatmárka külföldi megjelenéséhez. Ezáltal a Hungaria egyik legfontosabb törekvése, a hazai feltörekvő divatmárkák támogatása újabb szintre lépett.

fg_campaign_ph_oleg_borisuk3.jpg

A november végén megvalósuló KL Alta Moda esemény jelentőségét és szakmai színvonalát jól mutatja, hogy fővédnöke Jimmy Choo, a világ egyik leghíresebb cipőtervezője, a globális divatipar egyik legbefolyásosabb alakja, szervezője pedig Dodi Mohasdi Hj Mohammad, Jimmy Choo menedzsere. A maláj kormány támogatását is élvező rendezvény célja, hogy Malajziát a régió haute couture kereskedelmi központjává tegye. A KL Alta Modán a vezető és feltörekvő tervezők találkozhatnak a maláj felsőosztállyal és az uralkodócsalád tagjaival, illetve a régióból érkező retail szakemberekkel, vezető buyerekkel is. A csak meghívásos alapon működő, 2001-től működő rendezvény komoly erőfeszítéseket tesz arra vonatkozóan, hogy Malajziát potenciális divatfővárossá tegye az Délkelet-ázsiai Nemzetek Szövetségében és az új brandek számára is a következő disztribúciós pont legyen a térség.

A Faludi Gabriella által 2011-ben alapított Faludi G egy dinamikusan fejlődő, exkluzív magyar ékszermárka, mely filozófiájának fókuszába a szépség élvezetét mint önmagán túlmutató esztétikai élményt helyezi. A kreációk megalkotásánál fontos szerepet játszanak a nőiség interpretációk, az ékszerek továbbá hozzájárulnak a fenntartható világ építéséhez is: a műhelymunka során felhasznált összes alapanyag maradék nélkül visszaépül a kreatív folyamatokba. A Faludi G több fontos külföldi divateseményen részt vett már, Crystallogenesis nevű luxuskollekciója többek közt Londonban, Berlinben, Ibizán és New Yorkban is járt.

head_fg_campaign_oleg_borisuk.jpg

A Faludi G és a Hungaria között egy hosszútávú együttműködés is kilátásban van; véletlen vagy sorsszerű, de a Faludi G 2018-as kollekciójának egyik alapmotívumául a buborékot választotta, mely a Hungária számára is egy meghatározó szimbólum, ezek mentén pedig felmerült a jövőbeli kooperáció lehetősége is.

fotók: Oleg Borisuk

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ydea.blog.hu/api/trackback/id/tr9413145338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

O P E N   H E A R T.
O P E N   M I N D.

Facebook oldaldoboz

ÍRJ NEKÜNK!

Ha lenne egy "ydeád", ami érdekel, vagy a tarsolyodban van, ne tartsd a fiókban: ydeaonline@gmail.com