Megváltozott koncepcióval, személyes és közvetlen kampánnyal, környezettudatosan tér vissza a t.deepartment by TAMARA TOTH új kapszulakollekcióval.
Megszokott dolognak számít, hogy egy-egy divatmárka elindít egy alacsonyabb árfekvésű, ún. B-vonalat vagy éppen young line-t, hogy a márka termékeit elérhetővé tegye a fiatalabb korosztály számára is. Így tett Tóth Tamara is: a t.deepartment by TOTH TAMARA először 2015 őszén mutatkozott be egy nagy sikerű kapszulakollekcióval, amely főleg alapdarabokat tartalmazott.
Megváltozott koncepció
További két kapszulakollekciója után a TOTH TAMARA márka „húgocskája” ismét előtérbe került, márpedig megváltozott koncepcióval: az alapdarabok helyett olyan tervek öltöttek testet, amelyek valamilyen okból kifolyólag kimaradtak a szezonális kollekcióból és túl jók ahhoz, hogy a fiókban végezzék, skicc formájában. A t.deepartment by TAMARA TOTH egyes darabjai között éppen ezért nincsen kifejezett kohézió, közös üzenet vagy háttértörténet, hanem legtöbbször a márka számára kedves ötletek, hirtelen támadt gondolatok, esetleg korábbi kedvenc termékek finomított változatai alkotják a kínálatot. Ezzel együtt az almárka a továbbiakban nem szezonokban és kollekciókban gondolkodik, hanem 3-4 hetente jelentkezik új modellekkel. Így a vásárlók egy folyamatosan bővülő és változó kínálattal találkoznak minden egyes alkalommal, nem kell fél évet várniuk az új kollekció megjelenéséig.
Szemezgess a korábbi t.deepartment by TAMARA TOTH kampányfotókból!
Közvetlenség és tudatosság
Mivel az üzenet továbbra is az, hogy ezek a termékek alapvetően könnyen kezelhető, bármilyen ruhatárba beilleszthető darabok, ezért a korábbi rutint követve ezúttal sem hivatásos modelleket kértek fel a visszatérést bejelentő kisfilm elkészítéséhez. A videó jelenetei egyszerűek és életszerűek, mindennapi helyzeteket és hangulatokat mutat meg, amelyek mindegyikébe passzolnak a márka termékei. Sokak számára ridegnek hatnak a megszokott és a szakmában jól bevált kampány- és lookbook-fotók, így a márka sokkal emberközelibb, barátságosabb és pont az elérhetőséget sugárzó, telefonnal készített képekre helyezte a hangsúlyt, amelyek főleg a márka közösségi média oldalain bukkannak majd fel. „Számos kutatást olvastam a divatipar környezetszennyező hatásairól és minden egyes kollekció után halomban állnak a régebbi anyagok. Épp ezért legelőször ezeket használjuk fel, hogy a lehető legkevesebb hulladékot hagyjam magam mögött, mind a tervezés mind a kivitelezés során” – meséli Tamara.
Operatőr: Horpáczi Dávid
Modell: Bors Csenge
Forgatókönyv és vágás: Tóth Tamara
A kistestvérrel kapcsolatos legfrissebb hírek továbbra is TAMARA TOTH márka felületein keresztül érthetőek el:
www.facebook.com/tamaratothofficial
Instagram @tamaratothofficial
A t.deepartment by TAMARA TOTH termékei exkluzívan csak a LOLLIPOP FACTORY BUDAPEST üzletében érhetőek el augusztus végétől.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.