Egy új Triumph korszak kezdete

Nem olyan régen a Triumph új, Amourette kollekciójának premierjén jártunk, és nyugodt szívvel mondhatom, hogy egy olyan eseményen vettem részt, ahol többet kaptam, mint amit vártam. És ezt most nem finom falatokra és a pezsgőre értettem :) 

triumph_2016aw_sajt_t_j_koztat_80_1.jpg

Amit láttam, az nemcsak divatrajongóként, de kommunikációs szakemberként is lenyűgözött. Hogy miért? Íme!

Kezdjük a kollekcióval:
A Triumph mindig is a klasszikus eleganciáról és a minőségről volt híres, szerintem a nők többségének ez a két jelző testesíti meg a márkát. Az új kollekció nem szakított ezekkel a hagyományokkal, továbbra is az időtlenség és a kifinomult nőiesség jellemzi, valami azonban mégis változott. Az új kollekció sokkal fiatalosabb, vagy talán még inkább kortalan, bármely generáció tagjai számára el tudom képzelni, és magában foglalja az új minimizert, a "mágikus körmerevítős", és a normál körmerevítős fazont. Nekem a mágikus körmerevítő lett az új kedvencem, amibe abban a pillanatban szerettem bele, amikor felpróbáltam. KÉNYELMES. És ezt melltartóról ritkán mondom, bevallom nem a kedvenc ruhadarabom:) 

A kollekció árnyalataiban és fazonjában is sokszínű, sőt még sportmelltartókat is találunk a boltokban, ami nekem külön öröm, mert őszintén szólva jó minőségű melltartót találni edzéshez, ami nem nyom, nem szorít, nem töri fel a hátam és még tart is, szinte lehetetlen.

És akkor térjünk rá a különlegesen pozitív élményem másik összetevőjére. Őszinte leszek, általában véve nem igazán szeretem a fehérnemű reklámkampányokat. Tökéletes testű nők, tökéletes sminkben, tökéletes hajjal várják a tökéletes párjukat. Szépnek szép, de valljuk be sokszor rossz hatással van az önbizalmunkra, ráadásul csekély köze van a valóságnak. Ilyenkor akarva-akaratlanul felmerül bennem a kérdés? Nem lehetne ezt valahogy kreatívabban csinálni? Nos, a Triumph most megadta a választ. Lehet.

A kollekciót egy zenés animációs filmmel mutatják be, ahol nemcsak egy, a nők életében teljesen reális szituációt dolgoznak fel, de amihez ráadásul megnyerték Radics Gigit, aki most a sajtótájékoztatón énekelve megint bebizonyította, hogy az, ahogy ő énekel, az itthon egy egyszemélyes kategória.

radics_gigi_triumph_szinkroniz_l_s_11.jpg
De persze nem is ez a lényeg, hiszen nem tehetségkutatón vagyunk, hanem az, hogy a kisfilm, amit a TV képernyőkön is láthatunk nagyon kedves, kreatív, végre valami más, az animációs filmek pedig az elmúlt években abszolút teret hódítanak a felnőttek körében is.
Nézzétek meg Ti is:

A kollekció másik arca egyébként a többszörös olimpiai bajnok Kovács Katalin, akinél hitelesebb arcot- főleg sportmelltartó kérdésben - keresve sem találhatnánk.
Egyébként pedig nagyon kedves és közvetlen személyiség annak ellenére, hogy mit tett le az asztalra.

triumph_2016aw_sajt_t_j_koztat_230.jpg

De beszéljenek most már helyettem a képek, nézzétek meg a sajtótájékoztatóról és a kollekció bemutatójáról készült fotókat.
Annyit elárulok, hogy nekem a kék a kedvencem :)

triumph_2016aw_sajt_t_j_koztat_100.jpg

triumph_2016aw_sajt_t_j_koztat_93.jpg

triumph_2016aw_sajt_t_j_koztat_162.jpg

triumph_2016aw_sajt_t_j_koztat_178.jpg

triumph_2016aw_sajt_t_j_koztat_176.jpg

triumph_2016aw_sajt_t_j_koztat_173.jpg

triumph_2016aw_sajt_t_j_koztat_170.jpg

triumph_2016aw_sajt_t_j_koztat_182.jpg

triumph_2016aw_sajt_t_j_koztat_191.jpg

triumph_2016aw_sajt_t_j_koztat_189.jpg

triumph_2016aw_sajt_t_j_koztat_199.jpg

triumph_2016aw_sajt_t_j_koztat_198.jpg

triumph_2016aw_sajt_t_j_koztat_197.jpg

triumph_2016aw_sajt_t_j_koztat_221.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ydea.blog.hu/api/trackback/id/tr5911731731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

O P E N   H E A R T.
O P E N   M I N D.

Facebook oldaldoboz

ÍRJ NEKÜNK!

Ha lenne egy "ydeád", ami érdekel, vagy a tarsolyodban van, ne tartsd a fiókban: ydeaonline@gmail.com

süti beállítások módosítása