Nem olyan régen a Triumph új, Amourette kollekciójának premierjén jártunk, és nyugodt szívvel mondhatom, hogy egy olyan eseményen vettem részt, ahol többet kaptam, mint amit vártam. És ezt most nem finom falatokra és a pezsgőre értettem :)
Amit láttam, az nemcsak divatrajongóként, de kommunikációs szakemberként is lenyűgözött. Hogy miért? Íme!
Kezdjük a kollekcióval:
A Triumph mindig is a klasszikus eleganciáról és a minőségről volt híres, szerintem a nők többségének ez a két jelző testesíti meg a márkát. Az új kollekció nem szakított ezekkel a hagyományokkal, továbbra is az időtlenség és a kifinomult nőiesség jellemzi, valami azonban mégis változott. Az új kollekció sokkal fiatalosabb, vagy talán még inkább kortalan, bármely generáció tagjai számára el tudom képzelni, és magában foglalja az új minimizert, a "mágikus körmerevítős", és a normál körmerevítős fazont. Nekem a mágikus körmerevítő lett az új kedvencem, amibe abban a pillanatban szerettem bele, amikor felpróbáltam. KÉNYELMES. És ezt melltartóról ritkán mondom, bevallom nem a kedvenc ruhadarabom:)
A kollekció árnyalataiban és fazonjában is sokszínű, sőt még sportmelltartókat is találunk a boltokban, ami nekem külön öröm, mert őszintén szólva jó minőségű melltartót találni edzéshez, ami nem nyom, nem szorít, nem töri fel a hátam és még tart is, szinte lehetetlen.
És akkor térjünk rá a különlegesen pozitív élményem másik összetevőjére. Őszinte leszek, általában véve nem igazán szeretem a fehérnemű reklámkampányokat. Tökéletes testű nők, tökéletes sminkben, tökéletes hajjal várják a tökéletes párjukat. Szépnek szép, de valljuk be sokszor rossz hatással van az önbizalmunkra, ráadásul csekély köze van a valóságnak. Ilyenkor akarva-akaratlanul felmerül bennem a kérdés? Nem lehetne ezt valahogy kreatívabban csinálni? Nos, a Triumph most megadta a választ. Lehet.
A kollekciót egy zenés animációs filmmel mutatják be, ahol nemcsak egy, a nők életében teljesen reális szituációt dolgoznak fel, de amihez ráadásul megnyerték Radics Gigit, aki most a sajtótájékoztatón énekelve megint bebizonyította, hogy az, ahogy ő énekel, az itthon egy egyszemélyes kategória.
De persze nem is ez a lényeg, hiszen nem tehetségkutatón vagyunk, hanem az, hogy a kisfilm, amit a TV képernyőkön is láthatunk nagyon kedves, kreatív, végre valami más, az animációs filmek pedig az elmúlt években abszolút teret hódítanak a felnőttek körében is.
Nézzétek meg Ti is:
A kollekció másik arca egyébként a többszörös olimpiai bajnok Kovács Katalin, akinél hitelesebb arcot- főleg sportmelltartó kérdésben - keresve sem találhatnánk.
Egyébként pedig nagyon kedves és közvetlen személyiség annak ellenére, hogy mit tett le az asztalra.
De beszéljenek most már helyettem a képek, nézzétek meg a sajtótájékoztatóról és a kollekció bemutatójáról készült fotókat.
Annyit elárulok, hogy nekem a kék a kedvencem :)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.